Voor jouw leeftijd is er een wettelijk minimumloon vastgesteld. Hier horen werkgevers zich aan te houden.

Het ligt er ook aan hoeveel uur per week je werkt.
Reken op een minimum uurloon tussen de 3.37 en 3.74. Dit is het minimale en hoeveel uur je werkt. Intratuin kan ook een hoger uurloon geven.

Bedragen zijn wel bruto.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je net begint bij Intratuin begin je met 3,54 per uur, als je er een jaar werkt ga je een functieschaal omhoog en verdien je iets meer dan iemand die even oud is en er nog geen jaar werkt.

Je kan het allemaal vinden in de CAO voor tuincentra, de link heb ik erbij gedaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het hangt er natuurlijk vanaf wat je goed doen maar een minimum uurloon ronde 3.50 kun je vanuit gaan.