Hoe komt een 'late' student aan inkomen?

Ik ben nu 45 jaar en wil toch graag voor DS, studeren. Gezien de leeftijd is het verstandig dit full-time te gaan doen. Hoe kom ik dan aan een inkomen? Zijn daar "studie potjes" voor?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
Nee die zijn er niet.
Antoni
10 jaar geleden
Vaak worden studies op latere leeftijd betaald door de werkgever, als dit (ook) in het belang is van de werkgever. Soms neemt de student een sabbatical voor het volgen van een studie, zo mogelijk in overleg met zijn werkgever, zodat hij na de studie weer bij zijn werkgever kan terugkeren.

Het beste antwoord

Ik zou een part-time baantje naast je studie nemen. Of part-time studeren is ook nog een optie! De overheid biedt geen inkomsten aan voor oude studenten. Helaas!