mag je solliciteren bij de pvv als moslim zijnde

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar dan het hoofddoekje af doen.
Anders maak je geen kans.

Antwoorden (10)

Natuurlijk mag dat, en de sollicitatie mogen ze niet alleen om die reden afwijzen. Een leuk experiment dat je vooral moet opnemen met de verborgen camera ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je mag het proberen maar of je angenomen wordt is het tweede
als je je eens bent met al hun standpunten en je hebt geen dubbel paspoort wie weet kom je dan door je solicitatie

Toegevoegd na 4 minuten:
Geert Wilders is thans bezig met de selectie van een kerngroep. Wie de serieuze ambitie heeft om daartoe te behoren, verzoeken wij vóór 15 april a.s. te solliciteren. Wij zijn op zoek naar gedreven team-spelers met relevante levenservaring, een geloof in de noodzaak van hervormingen in Den Haag, die de politieke uitgangspunten van onze Onafhankelijkheidsverklaring onderschrijven. Politieke ervaring is geen must.

We verzoeken iedere kandidaat om een CV, inclusief referenties, en een motivering op te sturen. Een antecedentenonderzoek is onderdeel van de selectieprocedure. Kandidaten dienen van onbesproken gedrag te zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze mogen je niet afwijzen alleen omdat je twee paspoorten hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zijn een van de regels bij de pvv dat je afstand moet doen van je 2de paspoort
Tuurlijk, maar ze hebben geen vacatures, dus dat schiet niet op. Ze zoeken alleen stagiaires, dus als je zin hebt om je te laten misbruiken voor 200 euro in de maand, ga je gang:

Zoek jij een uitdagende stage in het hart van de Nederlandse politiek? Dan is dit je kans! De Tweede Kamerfractie van de PVV biedt je de mogelijkheid om als stagiair(e) een kijkje te nemen in de keuken van de landelijke politiek. Stagiair(e)s zijn betrokken bij alle facetten van het werk van de fractie. Ze doen bijvoorbeeld onderzoek of werken mee aan het voorbereiden van debatten.
Een stage bij de PVV is altijd fulltime. Je ontvangt een stagevergoeding en krijgt ruim baan om jezelf te bewijzen en te ontwikkelen. Eigen initiatief en een positieve instelling worden op prijs gesteld. Daarnaast is een resultaatgerichte instelling belangrijk.
Ben jij de ambitieuze HBO- of universitaire student(e) die wij zoeken en spreekt deze boeiende stage je aan?
Stuur dan een korte motivatie en je cv naar: pvv.personeel@tweedekamer.nl
14 jaar geleden
Ja hoor maar je begeeft je zeer waarschijnlijk in het hol van de leeuw en of dat prettig werken is, ik heb zo mijn twijfels.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja je mag solliciteren bij de PVV als moslim zijnde!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je mag wel solliciteren, maar je wordt als moslim niet aangenoemen, anders valt de PVV van zijn geloof af.
Solliciteren is sowieso lastig bij deze partij, daar iedereen die een actieve rol binnen de partij vervult een gedegen opleiding krijgt en daarna wel/niet goed wordt bevonden. Hetzelfde gebeurt geloof ik bij de SP.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Solliciteren mag altijd. Ook al ben je moslim. Of je aangenomen wordt is twijfelachtig. Hij heeft het niet zo met moslims.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze zouden er erg blij mee zijn, als je een brave geïntegreerde moslim bent, met dezelfde denkbeelden als Geert.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je mag het, maar je wordt noooooooooooooooooit aangenomen...waarom niet? De leider van de PVV vindt de Islam een achterlijk geloof..........en jij als Moslim maakt dus geen schijn van kans.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Enfin, solliciteren kan altijd, een open sollicitatie kan je altijd en overal droppen.

Echter:
Het is nog steeds een misverstand dat de PVV een democratisch gestructureerde partij zou zijn.
Je mag de PVV sponsoren, je mag vrijwilliger zijn en je mag er op stemmen. Maar lid worden mag niet.
In nov. 2006 deed de groep Wilders - als vereniging -
als PVV mee met de verkiezingen en kreeg 9 zetels en dat was voor het eerst dat een partij zonder leden in de kamer zat.

Welke functie je als moslim dus ook zou willen,
het zal GW himself zijn die daarover oordeelt.
Maar waarom zouden wij of iemand anders, mensen die wel bij/voor een autocratisch geleide partij willen werken daar vanaf houden?