Ja, vooral in het tweede jaar kom je dit veel tegen, vakken als statistiek en financieel management horen bij deze studie. Het is het belangrijk dat je op economisch gebied een allrounder bent en dus ook kunt rekenen met bijvoorbeeld internationale geldstromen en verkoopcijfers.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Of het voor jou haalbaar is, dat moet je met je docenten bespreken. Veel is mogelijk als je er zelf in geloofd en je voor 100% inzet.
Het is misschien niet het moeilijkste rekenwerk, maar wel rekenwerk dat heel precies komt, er mogen geen fouten in gemaakt worden, als je dit als vak uitoefent. Ga eens naar een open dag van de school en spreek een paar leerlingen aan, zij kunnen je alles over deze opleiding vertellen. Onder andere de moeilijkheidsgraad van dit vak.