Daarmee wordt bedoeld dat je het mbo niveau4 diploma niet persé hoeft te hebben maar dat je in staat moet zijn om het te kunnen halen. Als dat het geval is heb je dus het "denkniveau mbo niveau 4". Wat betreft het werkniveau: dit wil zeggen dat je huidige werk op het opleidingsniveau mbo niveau 4 ligt. Voor het werk is dit diploma nodig.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hiermee bedoelt men dat je de eigenschappen bezit om het werk aan te kunnen.
Denk hierbij aan het vermogen problemen op te lossen, gestructueerd kunnen werken, in teamverband en zelfstandig kunnen werken etc.

In de bron een stuk over wat HBO denk- en werkniveau is.