Heb je na 3 jaar een opleiding tot zwakzinnigenzorg te hebben gevolgd een bepaald niveau bereikt?

De opleiding duurde nog een jaar langer, maar kon hem destijds niet afmaken. Na een paar jaar hadden we al namelijk een niveau hoger dan andere werknemers.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Opleidingen tot zwakzinnigenzorg is op diverse niveaus aangeboden. Variërend van mbo tot post-universitair voor artsen. Vermoedelijk doel je op de opleiding Opleidingen voor Verzorgende en Opvoedende Beroepen in Aanvullende Voorzieningen voor Zwakzinnigen. Dit staat gelijk aan MBO niveau 2/3. Dus in dat geval kun je wel zeggen dat het MBO niveau heb. Hetzelfde geldt natuurlijk als je het binnen het WO heb gedaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wanneer je geen diploma, certificaat of een ander schriftelijk bewijs van een voltooide daad hebt behaald heb je hard gezegd niks bereikt. Wel vergroot het de kans on ergens aangenomen te worden of aan een iets hoger gegrepen functie deel te nemen. Misschien is het een optie om de opleiding te hervatten vanaf hetzelfde punt of iets eerder?