Dat is een arts die geen eigen privépraktijk heeft, maar verbonden is aan een geheel waarin meerdere artsen of medisch gespecialiseerden functioneren.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Iemand die in dienst is van het ziekenhuis dus? Wat is dan het verschil met een staflid?
Amadea
10 jaar geleden
Dat hoeft geen ziekenhuis te zijn. Een staflid is in vaste dienst. Een geassocieerde kan bijvoorbeeld vanuit de universiteit ook in het ziekenhuis werkzaamheden verrichten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Moet ik het dan zien als co assistent?
Gezien hij professor dr is ga ik er vanuit dat het een gediplomeerd arts is?
Amadea
10 jaar geleden
Nee, een co assistent is een arts die nog in opleiding is. Ik bedoel geen student aan de universiteit, maar een medewerker. Iemand die doceert of onderzoekt. Een afgestudeerde in geneeskunde die zich op bepaald gebied verder bekwaamt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oh oké ik begrijp het. Dankjewel.
Ik denk dat mijn situatie te complex is voor een co, daarom dacht ik als het maar geen co is. Met alle respect voor hen overigens!
Een arts die een samenwerking heeft met een arts uit een andere discipline of een para-medicus op contractbasis en patiëntinformatie deelt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Contract met ziekenhuis dus
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Niet per se in ziekenhuisverband! Eigen, gezamenlijke, praktijk kan ook, zelfstandig opererende maatschappen, privé-klinieken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zal het nader toelichten;
Ik moet naar een Belgische arts.
Zijn titel is professor dr.
Onder zijn naam staat geassocieerd arts.
Bij enkele collega's staflid. Wat is het verschil?