Ziehier de salaristabellen uit de vigerende CAO. Daarin kun je de beoogde functie en rang terugvinden. Aan de militair van 20, 21, 22 of 23 jaar en ouder wordt bij aanstelling respectievelijk ten minste salarisnummer 1, 2, 3 of 4 toegekend. Vervolgens gaat het normaal gesproken per jaar een salarisnummer omhoog.

Hier vind je verder ook allerlei informatie over toeslagen, extra beloningen etc.

Toegevoegd na 22 minuten:
Je ziet meteen voor welke job je moet gaan!
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoog mikken natuurlijk en gelijk door naar Luitenant-admiraal of generaal! +
Poet
10 jaar geleden
Dan hoef je ook niet zo hard te werken en zit je veilig op kantoor