kun je met een economie examen ook psychiater worden?

ik moet binnenkort mijn vakkenpakket kiezen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Reddie
10 jaar geleden
Economie ligt wel héééél erg ver van psychiater.
Dan moet je toch meer aan de biologische kant zitten, en aan de medische kant van de biologie. En daarvoor weer aan de scheikundige en natuurkundige en wiskundige kant.

Antwoorden (1)

om psychiater te worden moet je eerst de studie geneeskunde afronden aan de universiteit. om in te stromen bij de studie geneeskunde zijn de vakken natuurkunde en scheikunde verplicht. heb je deze vakken op de middelbare school niet gehad, dan kun je een instaptoets doen.

dus of je nou wel of geen economie hebt gedaan als examenvak doet er niet zo toe.
AlphaLimaSierra