Heb je sneller een baan met WFT basis diploma?

Ik heb ervaring als administratief medewerkster, maar geen diploma hierin. Als je WFT basis diploma bezit vergroot je dan je kansen op de arbeidsmarkt?
Bedankt!!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
6.1K

Antwoorden (1)

Dat hangt ervan af wat voor werk je wil gaan doen.

Wft-diploma's zijn bestemd voor financieel dienstverleners. Wft-basis gaat over de beginselen van sparen, beleggen, lenen, verzekeren en betalingsverkeer, de producten die daarbij horen, het adviestraject daarvoor, het maken van een financieel plan met die producten, e.d.

Als het je erom te doen is 'gewoon' in de financiële administratie van een bedrijf te werken, kun je beter diploma's als PDB, MBA en SPD halen. Of PDL, als je op een loonadministratie werkt.
Computoon