Ik ben 16 jaar en ik ga rond de 10 uur werken per week, hoeveel kan ik per uur verdienen?

Hoeveel kan ik per uur verdienen als ik als 16 jarige per uur week? A.U.B. kom niet met onserieuze reacties aan!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
maar wat ga je doen dan? Wat voor werk ga je doen? Is het buiten, binnen, savonds, snachts, smorgens, in het weekend, vakantiewerk, stage-werk, is het op 1 dag, of is het meerder dagen, hoeveel dagen? Hoe meer details je vertelt, hoe een directer antwoord er gegeven kan worden.

Antwoorden (2)

Afhankelijk van waar je werkt en wat je positie is zal je tussen de 3 euro en 6 euro per uur verdienen, maar met deze informatie kunnen we natuurlijk niet zo veel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In een supermarkt rond de 3.78 in een kledingwinkel altijd wat minder , horeca ook bij de Mac Donalds zou jij nu 3.08 krijgen ( heb daar ook gewerkt ) en het ligt eraan of je op zondag werkt , dan krijg je dubbel betaald tenzij je in de horeca werkt. Om wat voor baantje gaat het