Kan je veranderen van jobcoach?

Ik werk bij een supermarkt via een traject van het uwv. Nou heb ik ook een jobcoach die elke week komt kijken hoe het gaat. Na een paar maanden heb ik de conclusie moeten trekken dat ik geen klik met mijn jobcoach heb. Nou wil ik vragen of het mogelijk is of je je jobcoach kunt veranderen en zo ja hoe doe je dat?

Toegevoegd na 3 dagen:
Bedankt voor jullie antwoorden ik heb het gedaan en met succes

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.3K

Antwoorden (2)

Ja, dat kan. Je mag een jobcoach zelf uitkiezen. Als hij of zij maar werkt bij een door het UWV erkende jobcoachorganisatie.

Toegevoegd na 3 minuten:
UWV regelt feitelijk alleen de vergoeding. Vaak gaat dit via de werkgever en daar ga ik hier ook maar even vanuit, want als je zelf een jobcoach had gezocht dan wist je vast ook hoe je een andere kunt vinden. Als het inderdaad bij jou via je werkgever gaat, overleg dan met je werkgever hoe je de overstap regelt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
U geeft uw oordeel af met een cliëntenverklaring, de zogenaamde beoordeling ondersteuning werknemer door jobcoach. In dit formulier geeft u aan dat u ontevreden bent over uw jobcoach.

Het UWV kan u na overleg met de betrokkenen eventueel een andere jobcoach of jobcoachorganisatie toewijzen. U kunt zelf een voorkeur voor een bepaalde organisatie / jobcoaah aangeven. De arbeidsdeskundige v het UWV kan beslissen dat de begeleiding met de jobcoach stopgezet wordt.

Het telefoonnummer van het UWV voor particulieren is 0900-9294
Voor het formulier: http://www.uwv.nl/Zakelijk/formulieren/IR14003215.aspx
fisbel