Wat is het minimumloon van een basispsycholoog (wo-niveau) met 1 jaar werkervaring?

Ik heb morgen mijn functioneringsgesprek, maar kan er op internet niet wijs uit worden waar ik minimaal recht op heb. Ik werk in de tweedelijns-GGZ en heb nu 1 jaar werkervaring bij dezelfde werkgever.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.2K

Antwoorden (1)

Kijk in je CAO (kun je evt. ook opvragen bij de HR-afdeling), hier staat het minimumloon in er is vastgelegd. Meestal naast het minimumloon, zijn er ook schalen en/of functiejaren in meegenomen.

Toegevoegd na 56 seconden:
Oeps verkeerde zin. - er is.