Onderaan hun homepage staat een kopje “About UO”.
Als je daaronder op “Careers” klikt, krijg je een lijst met vacatures te zien.

Daar staan zo te zien geen vacatures bij voor Sales Staff. Alleen maar voor managers, en dan nog alleen buiten Nederland.
Ik zou zeggen: bij "UO Stores" daarboven is het adres te vinden van de winkel in Amsterdam. Zelf nog even de postcode letters erbij zoeken, en een schriftelijke sollicitatie sturen. Of zelf langsgaan!
Mochten ze hier geen brievenbus hebben, stuur dan een sollicitatie in het Engels naar hun hoofdkantoor. De aanhouder wint, of heeft in elk geval de meeste kansen.