wat is de netto uurloon in een supermarkt voor een 20 jarige?

degene die in een supermarkt heeft gewerkt of nu werkt, ik zou graag weten wat jullie netto loon is. graag reageren a.u.b

op loonwijzer staat de bruto uurloon op ongeveer 5 euro?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5euro lijkt me erg weinig ik als 16jarige krijg 3,78 in de supermarkt en 17 krijgt al 4nog wat..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
vergeet niet dat ik het hier over nettoloon heb. als dat klopt, in welke supermakt werk jij? Ik heb me gisteren digitaal gesoliciteerd bij de hoogvliet.

Antwoorden (1)

Het netto uurloon hangt o.a. af van hoeveel uren je werkt. Dit komt o.a. door de arbeidskorting en een deel inkomen waarover je geen of minder belasting betaalt.

Grofweg: hoe minder uren je werkt, hoe hoger het netto uurloon wordt door deze kortingen.

Je kunt zelf berekenen wat het netto minimumloon voor jou is bij x aantal uren per week of maand op deze site: http://www.berekenhet.nl/werk-en-inkomen/minimumloon.html