Kan ik als beveiliger 2 dagen vast laten zetten per week met 128 of 96 uur contract?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
wat bedoel je met vast zetten?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2 vaste dagen per week die je werkt, bijv alleen de zondag en de maandag, zodat je meer kan plannen bij bijv andere werkgever
HeerVoldemort
10 jaar geleden
De meeste bazen zeker in de beveiliging zijn daar niet blij mee. Beter kan je dan om 2 vaste vrije dagen vragen. Daar kunnen ze meer mee.

Antwoorden (1)

Dit is geheel afhankelijk van het bedrijf waarbij je werkt. Zij zijn diegene die bepalen of jij bijvoorbeeld een 0-urencontract of een fulltime contract voor onbepaalde tijd krijgt.

Het vastzetten van bepaalde dagen lijkt me niet alleen afhankelijk van je contract maar ook van de 'roostermakers' die natuurlijk met voorkeuren van meerdere werknemers rekening moeten houden.

Kortom; Ik zou het gewoon even overleggen met je baas, hij is uiteindelijk diegene die beslist.