Hoe algemeen te solliciteren bij een supermarkt?

Hallo,

Ik heb een vraag.
Ik wil graag een bijbaantje.
Maar ik ben het zat om op al die vacatures te solliciteren.
Ik had een paar jaar terug gezien dat je bij o.a. Albert Heijn.
In het algemeen kon solliciteren.
Dus dat de winkels in de buurt allemaal jou sollicitatie binnen kregen.
En dan kunnen ze kijken of ze je nodig hebben of niet.
Alleen die website(s) kan ik niet meer terugvinden
Weten jullie misschien welke site ik bedoel?

Toegevoegd na 1 dag:
Kijk maar dat bedoel ik ook niet.
Ik wil niet op een vacature solliciteren.
Ik wil graag bij alle winkels tegelijk solliciteren.
Zij krijgen mij sollicitatie binnen via de mail.
Ik had het 2 jaar geleden een keer gezien dat dat kon.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij Dirkvandenbroek en consorten krijg je steeds keurig een mailtje als ze vacatures hebben in de buurt, via superjob.nl
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar het heeft geen zin wat jij wil want als ze je niet nodig hebben bewaren ze je gegevens niet. Je ziet vacatures en je bent het zat om daarom te solliciteren, dat is niet echt handig om een baan te zoeken. Zoveel vacatures zul je niet vinden hoor!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Veel Succes ermee! +

Antwoorden (2)

Deze denk ik: https://werk.ah.nl/ vul je postcode of plaatsnaam in en dan kun je verder.

Toegevoegd na 1 dag:
Voor zover ik weet, komt dit bij alle AH's bij je in de buurt terecht.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Antoni
10 jaar geleden
+ 1 voor je antwoord!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt Antoni.
Wanneer je bijgevoegde link aanklikt dan zie je in de witte verticale onderaan een oranje link met de boodschap "direct een baan zoeken"
Klik op deze oranje balk en dan verschijnt de pagina waarop je eerst jouw postcode ingeeft en dan klik je op "volgende"

Volg gewoon de verdere instructies en klaar is Albert Heyn ;-)

Via bijgevoegde link kan jij ook je keuze maken wat het soort job betreft.
Je hebt de keuze tussen:
werken in de winkel
Albert Heyn to go (= snel service voor klanten met beperkte tijd)
bezorgingsservice
op kantoor enz.

Liefs en veel Succes ermee!

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoelde in de eerste zin "de witte verticale kolom of balk"