Is het bedrijf Quackenbush Pearly betrouwbaar?

Ik kreeg net een email van dit bedrijf om voor hen te gaan thuiswerken.
Op Google kan ik niets vinden.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat is hun internetadres en mailadres en hoe komen ze aan jou, heb je zelf ergens op gereageerd of is het een vorm van spam. Hoe gaat het nu verder, hoe kom je aan werk? Nergens mee in zee gaan als je er maar een cent voor moet betalen, alle voorwaarden minutieus doornemen en als je zelf nergens op gereageerd hebt kun je die mail verwijderen want als een bedrijf echt thuiswerk aanbiedt kunnen ze daar zonder rondmailen zo al tientallen mensen via mond tot mond reclame krijgen. Daar hoef je als bedrijf geen moeite voor te doen.

Het beste antwoord

Als je moet betalen voor allerlei spullen en om in te schrijven is het onbetrouwbaar. Als ze betalen als je de gemaakte spullen inlevert is het goed. En er is trouwens geen grote markt voor thuiswerken, dus let op.