Een afspraak verzetten bij de Arbo arts, Wie is er verantwoordelijk voor wat?

Patient is te ziek om te gaan, (o.a. koorts) bedrijf wil afspraak niet verzetten, bedrijf wil ook geen (eerder mondeling wel aangeboden) taxi sturen.

Arbo dienst zegt de afspraak niet te MOGEN verzetten, en de patiënt is verplicht om 48 uur van tevoren aan te geven dat t niet gaat.

Dat heeft hij dus gedaan, maar nu dan? niemand wil meewerken, en iedereen zegt zoek t maar uit...?

Weet iemand hoe nu verder te handelen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat een rot situatie. Ziek = ziek. Wanneer je zelf acht dat je niet in staat bent te gaan moet je niet gaan. Anders breng je alleen jezelf en eventueel andere in gevaar. heel veel sterkte en succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
thanks. tis een ellendige situatie.

Het beste antwoord

Ik heb een oproep gekregen voor een spreekuur, maar wil liever op een ander moment komen. Is het mogelijk om de afspraak te verzetten?
Ja, dat kan wanneer u dat overlegt met de werkgever. Indien uw werkgever u verplicht om te gaan dan moet u aan die verplichting voldoen.

Toegevoegd na 36 seconden:
neem even contact op met je huisarts voor advies
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 voor de toevoeging (de rest van het antwoord is ook ok hoor)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat wordt waarschijnlijk noodzakelijk ja...

Andere antwoorden (2)

Rechtstreeks contact met de arbo-arts of arbodienst?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
arbodienst. Arboarts is NIET te bereiken... *zucht*
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:'-(
Dan blijft psmans' huisarts over...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja... we denken het ook!
De patient moet naar de Arbo-arts..voor controle lijkt mij..ik zou gaan.Dan treft de Arbo-arts een met koorts gevelde dus zieke klant aan....Vraag of een kennis je er even heen wil rijden,de onkosten worden vergoed,en hoef je niet over twee weken er heen...het kan maar achter de rug zijn toch?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
welke kennis? Niemand in onze kring heeft een auto! ... dus dat is dan minimaal 45 minuten reizen met de bus, inclusief twee koude overstaps. óf zelf een taxi voorschieten, waarvan het bedrijf al gezegd heeft dat t niet vergoed wordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en dan moeten we nog terug. bovendien zijn we ook nog BEIDEN ziek nu... anders ga je nog aan je partner hangen of zo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dan zou ik contact met je huisarts opnemen,en vragen of hij/zij voor je wilt bellen..