is een werkgever verplicht in de proeftijd uit te betalen?

ik heb een uitkering en heb bij een bedrijf gewerkt ze hebben besloten dat ik niet verder ga in het bedrijf.Ik had een maand proeftijd en heb daar 5 dagen gewerkt nu zegt mijn baas dat hij niet verplicht is mij te betalen in de eerst week proeftijd,wie kan mij vertellen of dit zo is?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Tuurlijk moet hij dat uitbetalen , je hebt tenslotte gewerkt daarvoor
Maar jij moet het gene wat je verdient hebt wel weer opgeven aan je uitkeringsinstantie , want dat word weer gekort op je uitkering