Hoe en wanneer ontstond de eerste callcenter in Nederland?

voor mijn werkstuk heb ik informatie nodig over de geschiedenis van de callcenters in nederland. Op het internet kan ik er niet veel over vinden. iemand tips?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

Wanneer het eerste callcenter in ons land werd opgericht is niet precies te zeggen, maar het is in de jaren '80 geweest. Toen gingen Nederlandse bedrijven zich realiseren dat ze veel klanten verloren door slechte bereikbaarheid en matige of slechte dienstverlening.
Pieter2011