Verval je na een aanhangsel van je contract terug in je oude contract?

Ik heb een vast contract binnen een zorginstelling. Nu hebben ze mij aangeboden om tijdenlijk op een andere groep te gaan werken.
Dit wordt met een aanhangsel van mijn huidige contract vastgelegd.
Ga ik na deze eind datum van dit aanhangsel weer terug op mijn oude vaste contract?
Mijn werkgever zegt van wel, maar ik wil het toch even bij een derde navragen aangezien ik in deze tijd geen risico's ga opzoeken

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja. Je wordt immers niet ontslagen. Het aanhangsel is niet meer dan het vastleggen dat jullie samen zijn overeengekomen dat je even niet meer bij de ene groep zit, maar bij een andere (waarbij ik groep interpreteer als groep die onderdeel uitmaakt van dezelfde instelling). Mocht de groep bij een externe partij zijn, dan is tijdelijk sprake van detachering. Ook dan blijf je in dienst bij je huidige werkgever.

PS: goed dat je voorzichtig bent!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank je voor je snelle antwoord!