Is een diploma van het ncoi een erkend diploma ? Ik zit er over na te denken om bedrijfskunde te gaan doen.

Opleiding, ncoi

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Google eens op: krijg je bij ncoi een erkend diploma.
Er staan tal van negatieve berichten, die er ook op wijzen dat je diploma niet geldig is. Denk er nog eens over na...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is wat NCOI er zelf over zegt:
http://www.ncoi.nl/Erkende-kwaliteit.html

Het beste antwoord

Het NCIO leidt op voor erkende diploma's en voor certificaten. En voor diverse niveaus bv. MBO, HBO en master.

De vraag is niet of het diploma erkend is maar op welk niveau en wat het waard is bij een werkgever.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hoogstwaarschijnlijk wel. Je zou dit kunnen opzoeken op de website en anders zal een belletje naar het NCOI wel volstaan.