Welke slechte punten voor een service gerichte functie?

Ik ben bezig met een sollicitatie brief, voor een bedrijf waar ik erg graag wil werken moet in deze brief twee slechte eigenschappen in verwerken. Graag zou ik willen weten of deze zin kan of dat het een rare zin is?!
:
" Graag wil ik mijn mondelinge communicatietechnieken verbeteren en hoop dit dan ook te leren. "

Gaat om een service gerichte functie met opleiding!

Zat eerst te denken aan presentatietechnieken maar dat is toch presenteren voor een grote groep?...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik zou misschien communicatieve vaardigheden gebruiken ipv technieken, verder heb je in het tweede deel van je zin geen persoonsvorm, er moet nog ergens IK in de zin.
Misschien iets van... ik hoop dan ook te leren dit naar een hoger niveau te brengen...
Succes, ik hoop dat je nog veel tips krijgt!
(overigens beter 'leer- of aandachtspunten' gebruiken ipv 'slechte eigenschappen' :-) )

Het beste antwoord

Je hebt gelijk: presentatie wordt veelal geassocieerd met spreken voor grotere groepen. Je zin is niet raar maar kan iets beter. Je zou hem als volgt kunnen formuleren:
Graag wil ik mijn mondelinge communicatieve vaardigheden verbeteren en ik meen dat in deze functie goed te kunnen leren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja, dat is beter
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt allemaal ! ik kom hier al een heel eind mee en indd vaardigheden klinkt een stuk beter!! Wat al niet lukt met een beetje hulp thnx !
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Prima antwoord, je moet altijd proberen je slechte punten een positieve draai te geven, dat doe je op deze manier.