Moet je als je in de ww zit verplicht solliciteren wanneer je aangenomen bent bij een andere werkgever, maar pas na maanden een contract kan krijgen?

Het bedrijf waar ik ga werken gaat reorganiseren en mijn baan komt te vervallen. Ik heb al gesolliciteerd bij een andere werkgever en ben aangenomen, maar de werkgever kan door omstandigheden pas na circa 5 maanden een contract aanbieden.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, tot die tijd moet je proberen een andere baan te zoeken