Kun je met een STW diploma dierenarts worden?

Kun je met een STW (sociaal en technische wetenschappen) diploma van het middelbaar onderwijs dierenarts volgen? en zoja welke richting moet ik dan volgen na mijn middelbaar? moet ik dan naar de universiteit? misschien geeft het belang of misschien niet maar het gaat hier wel over België en niet over nederland!! en is er veel werk in die sector? Alsvast bedankt voor uw tijd!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je moet in elk geval naar de universiteit

Antwoorden (1)

Je zou kunnen kijken wat de toelatingseisen zijn voor de opleiding. Misschien kun je meer informatie vinden op de site van de Universitei

Ik ga er vanuit dat de toelatingseisen van Gent en Antwerpen niet wezenlijk van elkaar verschillen, dus ik zou even de volgende link raadplegen.

Diergeneeskunde is overigens de enige opleiding in Nederland en België waarmee je dierenarts kunt worden. Of er veel werk in is, durf ik niet te zeggen.