Ik heb 3 jaar een forum beheerd, is het de moeite waard om het op mijn cv te zetten en hoe kan ik dat het beste op mijn cv zetten?

Ik heb 3 jaar lang een forum met 25.000 leden (1500 actieve leden per week) beheerd.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Zo lang je daar geen geld mee hebt verdiend valt dat (naar keuze) onder hobby's of vrijwilligerswerk.

Maak dus kopjes met van boven naar beneden:
Opleiding:

Werkervaring:

Vrijwilligerswerk:

Hobby's:

Kijk eens hier: http://www.carrieretijger.nl/carriere/solliciteren/sollicitatiebrief-en-cv/cv-opstellen/chronologisch-cv voor meer mogelijkheden/opzet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Realiseer je dat een cv niet een statisch gegeven is. In hoofdlijnen ligt deze natuurlijk vast, je persoonlijke gegevens, opleiding en werkervaring wijzigen niet. Maar je kunt wel iets aanpassen, naargelang de functie waarnaar je solliciteert. Dus stel je de vraag of dit forum-beheer bijdraagt aan vaardigheden en ervaring die je kunt gebruiken in de functie waar je naar solliciteert. Wil je laten zien dat je de technische vaardigheden beheerst van forum-beheer of inhoudelijk. Ging het forum bijvoorbeeld over mensen die over IT-problemen hebben en wil je IT-helpdesk medewerker worden, dat helpt dat! Was het een forum waar mensen over problemen praten (voegt iets toe als je een maatschappelijke functie zoekt) of over actualiteiten (journalistieke functie).
Was de inhoud echter niet zo relevant voor je functie (forum over computergames, terwijl je dierenarts wil worden bv), meld het dan liever bij je hobby's.