Zit je wel eens onder je werktijd (buiten de pauzes om) stiekum vele vragen te beantwoorden op goeievraag.nl?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1K

Antwoorden (18)

vogende vraag aub

ja dus hahahahahahahaha
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja, nu bijvoorbeeld
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, stiekem wel ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
doe heel veel dingen stiekem op me werk, maar dit niet
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Regelmatig.
En niet alleen te vragen en antwoorden, tevens modererern.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Euhh, werk, wat is dat?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik beantwoord wel vragen onder werktijd (zoals nu), maar je zou dat niet moeten zien als stiekem. Ik zie het als onderzoek voor de problemen die ik op het werk moet oplossen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat hangt van je werk af natuurlijk :).
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Of van hoe ruim je je functieomschrijving opvat ;)
Nee. Te druk met mijn werk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, ik check af en toe of er leuke vragen zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja hoor, doe ik regelmatig, maar niet stiekum.
Dat heb je als je eigen baas bent.
Dat uurtje per dag houdt me lekker scherp bij mijn werkzaamheden, waardoor ik weer tijd inloop.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
nee, wel in pauzes
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, het schijnt goed voor je te zijn. Het houd je scherp.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik doe het wel onder werktijd, maar niet stiekem. dat krijg je als je niets te doen hebt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Haha... Wat voor werk (jobdescription) doe je dan ongeveer als ik vragan mag?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik werk op een inbound callcenter = alleen werk als de klanten bellen
Wij hebben op kantoor internetrestricties: een white-list waar we wel bij kunnen, en de rest is niet toegankelijk. Deze site zit daar (nog?) niet bij. Dus op kantoor kan ik niet antwoorden, vragen, of reageren.

Deze schade moet ik dan ook in mijn eigen tijd in zien te halen.

Overigens zou ik me op kantoor voor m'n gevoel niet zo kunnen storten op de vragen zoals ik dat wil, waardoor mijn antwoorden korter zouden zijn dan ik nastreef.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Niet stiekem. Mijn werk is onderhevig aan grote piekdruktes en dalstiltes. In zo'n stille tijd zijn we wel op kantoor, want we kunnen niet ineens onbereikbaar zijn voor klanten. En dan is een beetje surfen als je klaar bent met de vaste werkzaamheden en even niets te doen hebt, volledig geaccepteerd.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als ze er wat van zeggen gewoon zeggen dat het juist goed voor hun is:
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, jij ook?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja idd als ik zoals nu even niks te doen heb dan check ik mijn eigen vragen en geef ik (als het kan) antwoord op andere vragen zoals deze