wie weet er wat over de DHS club (discount home shoppers club), is het betrouwbaar en hebben ze een eigen website?

serieuse reacties graag

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (1)

Geen idee. Kijk eens naar de link die ik voor je heb geplaatst. Zijn genoeg ervaringen te vinden. Lees wel veel over deze club op het internet. Ik heb het vermoeden dat het wel betrouwbaar is. Wat ik weet is dat je je eigenwebsite moet promoten om leden te werven en dat kan lastig zijn als andere mensen dat ook moeten doen i.v.m. concurrentie.

Toegevoegd na 38 seconden:
Lees wel veel over deze club op het internet moet zijn: IK lees er wel veel over.