Waar vind je altijd werk?

In welke sector of bij welk bedrijf is ALTIJD werk te vinden? Waar ben je nagenoeg verzekerd van werk?
(bijvoorbeeld: supermarkt, post bezorger, ect..)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (15)

verzorging / verpleging
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in de schoonmaak branche
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In het onderwijs .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze maken op het moment zelfs op de radio reklame voor TNT-postbezorgers......

Toegevoegd na 28 minuten:
Ook security-medewerkers worden altijd gevraagd, maar dan praat ik over de Randstad - weet niet, waar jij woont, natuurlijk....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Horeca en/of catering
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
politie, onderwijs en zorg
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de prostitutie.
14 jaar geleden
prostitutie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
schoonmaak
produktie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In geen enkele branche.

Het is maar net afhankelijk van wat voor type functies er in die branche op dat moment zijn. Dus in de zorg is een bepaald ziekenhuis misschien wel op zoek naar een anesthesist maar net even geen full time verpleegster. Over het hele land of zelfs over de hele wereld gezien zijn er natuurlijk altijd wel vacatures in elke branche, maar effectief gezien heb je alleen iets aan vacatures die in jou buurt zijn. Dus blijven leren en blijven ontwikkelen, want anders heb je ook in die branches die nu zeker lijken over 20 jaar geen baan meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uitvaartbranche
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
'Doe het zelf' zaken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Huishoudelijke hulp.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als vrijwilliger kun je bijna overal aan het werk.

Zeker bij buurthuizen, ziekenhuizen, bejaardenhuizen en dergelijke.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Magazijn medewerker.