Is deze website betrouwbaar--http://www.marktplaats.nl/a/vacatures/vacatures-thuiswerk/m647148812-geld-verdienen-en-besparen-online-100-gratis-en-mak?

Ik ben al langere tijd op zoek naar wat te bijverdienen.Op marktplaats ik zie deze portal met veel aanbiedingen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Lijkt mij niet betrouwbaar. moet je als eerste zien hoe de website er uit ziet: http://www.extraverdienenonline.nl/ heel schreeuwerig, veel hoofdletters, onnodige uitroeptekens en kleuren.
En het enige wat de site doet is je doorverwijzen naar al bestaande sites als euroclix en zinngeld, MAAR dan wel met de eigen referentielink erbij.
De enige persoon die er dus echt geld aan verdiend is de maker van de site, die krijgt geld per aangemeld lid via zijn links.

Via sites als euroclix en zinngeld kun je wel geld verdienen, maar het gaat heel langzaam. Je krijgt reclamemail, daar klik je dan op een link en dan krijg je €0,01 (meestal) dus na een halfjaartje of zo heb je eens 10 euro bij elkaar gespaard.
Kun je wel doen, ik doe het ook, maar wel op een apart mailadres, want ze gaan je snel onzin sturen.

Daaronder staan links naar enquete sites, ook wel leuk beetje mee te verdienen, maar net als de mails, gaat langzaam en kost vaak wel 20-30 minuten per enquete. Meld je in elk geval niet aan via de links op de site, want dan verdiend de maker van die verzamelsite geld aan jou. Zoek de sites gewoon zelf via google.

Staan op de veelgestelde vragen op die pagina nog wat beweringen waar ik opmerkingen bij heb (tussen haakjes)

geld verdienen met het invullen van vragenlijsten (niet doen, want die vragenlijsten zijn vaak gewoon verkapte reclames, en dan word je ineens gebeld door een bedrijf)

geld verdienen met spelletjes te spelen (geen ervaring mee, maar is vaak niet veel. Vaak is het alleen de persoon met de hoogste score van de week die iets wint)

geld verdienen met het aanbrengen van nieuwe leden (DAT doet deze persoon dus met zijn site)

geld verdienen met het bezoeken van websites (dat doe je al met die mailtjes aanklikken)

geld verdienen met het aanvragen van gratis artikelen (zijn wel leuk die proefverpakkingen, gebruik ik deze site voor: http://www.gratiz.nl/ wel goed voorwaarden lezen, soms verzendkosten)

geld verdienen door online aankopen (hoe kun je geld verdienen door geld uit te geven?)
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
"geld verdienen met het invullen van vragenlijsten (niet doen, want die vragenlijsten zijn vaak gewoon verkapte reclames, en dan word je ineens gebeld door een bedrijf) " Daar ben ik het niet mee eens als de enquetes van gerenommeerde enquetebureau's zijn zoals TNS/Nipo etc.
Ritsuka
11 jaar geleden
Daarmee bedoelde ik zoals op die site vermeld staat,dat je een reclame mailtje krijgt, met de vraag enquete in te vullen, dat je daar dan extra spaarpunten voor krijgt (doen sites als moneymiljonair en euroclix ook veel) Ik meld eerder in mijn antwoord wel dat er ook goede enquete websites zijn, ik zit zelf ook bij een paar, zoals Intomart GFK.
Ritsuka
11 jaar geleden
Je kunt wel verdienen via die sites, maar je moet niet doorklikken vanaf die site. Gewoon zelf via Google naar die site toe gaan.
Maar zoals ik al zei, hooguit 10 euro in de maand ofzo hoor.
Ritsuka
11 jaar geleden
Moneymiljonair is een goede site, heb ik zelf in totaal iets van 150 euro mee verdiend (in een periode van iets van 1 1/2 jaar)
De adverteerder voor deze zogenaamde "bijverdienste" verdient er zelf het meest mee. De bedoeling is dat jij je aanmeld via het klikken op banners. Verder kun je bijvoorbeeld wat korting ontvangen bij aankopen via webshops e.d. Het is een beetje te vergelijken met een piramidesysteem. Voor jou valt er weinig te verdienen, de adverteerder verdient er iets meer aan door provisie inkomsten.