naar welke werk ( sector ) is er veel vraag naar over 5 jaar?

Op HBO niveau en waar een beetje geld in zit.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jurist

Antwoorden (2)

iets met computers, ict, technologie. Daar is de aankomende jaren zat werk in te vinden! :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed opgeleide technici worden momenteel uit Spanje en Italie gehaald.
Waar een beetje geld in zit, is vooral hoe gespecialiseerd, hoe ervaren,
hoe betrokken, hoe gemotiveerd en hoe GOED je bent.

Op deze site kun je per opleidingsniveau zien in welke sectoren je landelijk de meeste vacatures aantreft. En aan wat voor soort beroepen je dan moet denken:
En dat zal in vijf jaar niet veel veranderd zijn.
http://www.werkbladmagazine.nl/artikel/beroepen-met-de-meeste-kans-op-werk

Hogere beroepsniveaus
■Bouw: bouwkundig projectleiders, weg- en waterbouwkundig ontwerpers en projectleiders.
■Handel en administratie: assistent-accountants en commercieel medewerkers. ■Industrie en techniek: werktuigbouwkundig constructeurs en ontwerpers en elektrotechnische constructeurs en ontwerpers.
■ICT: systeemanalisten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet niet of je er verstand van hebt, maar ik ben bij elke onderwerp langs gegaan en informatie opgezocht en kreeg wel het meest interesse voor 'systeemanalist', Zelf zit ik in de 3de havo.
Om dit te worden welke pakket moet je kiezen?
N&T
N&G
E&M
C&M