Zet het er op als je denkt dat het iets bijdraagt aan jouw 'aantrekkelijkheid' voor de functie. Als je er jezelf voor schaamt en er eigenlijk niks over wilt vertellen (b.v. omdat het een seksblog is of zo) kun je het beter weglaten.

Je weet trouwens nooit helemaal waar ze op gaan letten als ze de CV's screenen, dus je kunt er ook best wel iets op zetten waar je geen direct nut voor je functie van verwacht. En een beetje vreemd is ook lekker, als je een typische hobby hebt waar je eerlijk over bent, blijf je beter hangen in de hoofden van degenen die jouw CV doorlezen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je mag alles op je cv zetten, het is immers je eigen cv.

Het schrijven van teksten zal erg goed staan op je cv, misschien met een link naar de betreffende weblog doet het meestal goed.

Afhankelijk van de baan natuurlijk.

Succes met je sollicitatie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan het anders onder 'hobbies' kwijt die veel mensen erbij zetten.

Succes,