Ik moet a.s. zaterdag proefdraaien bij een snoepwinkel, die baan wil ik graag dus wil het ook meteen goed doen!;-) Hoe kan ik dit t beste aanpakken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke dankjewel voor de tip!:-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet te veel snoepen :P

Antwoorden (3)

Gewoon goed luisteren naar wat je verteld wordt, vragen stellen als je iets niet begrijpt, niets doen als je niet 100% zeker weet of dat wel zo moet en niet te snel willen werken: eerst moet je het goed kunnen.

Zo moet het overal als je ergens begint.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zorg dat je bezig blijft, ga dingen aanvullen, recht zetten en ruim de toonbank op. Vraag wat je kunt doen als je even geen werk ziet, begroet de klanten vriendelijk, blijf beleeft en vraag aan een collega als je de klant niet kunt helpen, ga morgen even kijken welke kledingstijl het personeel draagt en pas je daarop aan.
Succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alle bovenstaande reactie meenemen maar blijf in alles jezelf. Spe geen toneel, daar prikt men zo doorheen.