Naar welk werk is veel vraag in Zuid-Korea?

Ik zit momenteel op vwo 6 maar ik weet nog niet welke opleiding ik wil gaan doen.. Nou lijkt het me heel leuk om later in Zuid-Korea te kunnen werken. Ik wil daarom weten met welke opleiding/werk je als aanbieder op de internationale arbeidsmarkt een goed werk kunt vinden in Zuid-Korea?
Ik ben overigens meer exact ingericht (+ economie in de pakket) dan cultureel.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Volgens de site in de link is er vooral vraag naar leraren engels.