Wat zijn zoal de netto lonen in de verkoop fulltime?

ik zou een job kunnen krijgen in de verkoop in een optiekzaak , het is niet alleen verkoop maar ook brillenglazen slijpen enzo.. de baas zei dat de mevrouw die er nu werkt 1340 netto verdient na 7 jaar er te werken. Ze heeft ook een kind.. dit lijkt me zo weinig ? of vergis ik mij? ik weet wel dat verkoop niet goed betaald.. misschien beter kijken voor een administratieve job?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
jama die 1340 is na 7 jaar pas.. en als je een kind hebt dan houden we minder van uw loon af.. ik heb geen kind dus gaan ze meer afhouden bij mij
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verder kijken kan altijd ook als je al in dienst ben bij de opticien . Maar je vooropleiding bepaald wat je verdiend , zeker in de administratie . In de verkoop moet je echt zin hebben , graag met mensen om willen gaan en veel verschillende aspecten ook vaak vak kennis en ook administratie . Ben je goed in de verkoop kan je altijd meer verdienen . Succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja ik zou ander werk kunnen zoeken terwijl ik in de optiekzaak werk. maar ze steken zo veel tijd in mij om mij dan helamaal op te leren en dat is zo ondankbaar om dat van werk te veranderen. Dan hebben ze die moeiite voor niks in mij gestoken

Antwoorden (1)

Op http://www.loonwijzer.nl/home/salaris/salarischeck kom ik op ongeveer 1800 bruto salaris in de verkoop overigen in winkels voor iemand met 7 jaar werkervaring. Dus zo heel gek is het niet.

Maar inderdaad: Een administratief medewerker zit met startsalaris al snel in die hoek.