Hoe moet ik verder na mijn vmbo kadet opleiding om Hbo-opleiding International Business and Management Studies te doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat weten ze toch op jouw school?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan met elke mbo4 diploma op die hbo opleiding komen.
Welke richting kan je beter op je school vragen of bij een mbo school langsgaan.

Antwoorden (1)

Na het VMBO kan je doorstromen naar HAVO, om daarna naar het HBO te gaan. Je kan ook na het VMBO naar het MBO gaan om daarna door te stromen naar het HBO.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Naar de HAVO gaan kan niet met een Kader opleiding, of je moet eerst naar VMBO-T gaan en dan kan je wel HAVO (6,8+ cijfer)