hoelang is een schriftelijke waarschuwing geldig?

Ik heb in 2007 een schriftelijke waarschuwing gehad nadat er meerdere dingen voorgevallen waren. zoals bijv sleutels vergeten. 1 sleutel verloren. In deze waarschuwing staat dat ze een voorwaardelijk ontslag van 1 jaar aanzeggen en u dient deze waarschuwing dan ook als een laatste bevestiging te zien voor deze genomen maatregel. Nu is er de afgelopen 5 jaar helemaal niets meer voorgevallen. tot gisteren toen is er een sleutel kwijt geraakt. Is de waarschuwing van 2007 nu vervallen of kunnen ze deze nog gebruiken voor evt ontslag ? wij werken dagelijks met sleutels en kwijt raken doe je natuurlijk ook niet met opzet

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Een waarschuwing met termijn vervalt na de gestelde datum.
Wel is het zo dat indien er meerdere keren zo een waarschuwing gegeven wordt ook dat uiteindelijk tot ontslagaanvraag kan leiden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In 2007 is u kennelijk voorwaardelijk ontslag aangezegd. Dit had de duur van 1 jaar. Dus ergens in 2008 is deze aanzegging afgelopen geweest.

Geldt nu dus niet meer.
AlphaLimaSierra