Kan ik werk vinden via het uitzendbureau?

Kan ik werk vinden via het uitzendbureau als er geen vacatures openstaan voor de functie die ik wil vervullen, maar mezelf wel aanmeld om op te zoek te gaan naar iets wat bij mij aansluit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kan altijd een gesprek aan gaan met het uitzendburo. Daar zullen ze je kunnen vertellen wat jouw mogelijkheden zijn en of ze voor jou op zoek willen gaan.
Je kan zomaar binnen lopen maar je kan ook een afspraak maken, dan weet je
zeker dat men tijd voor je heeft.
Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Of jij werk kan vinden kunnen wij niet weten natuurlijk.

Maar natuurlijk kun je je laten inschrijven bij een uitzendbureau,
liefst nog bij meer uitzendbureau''s.
Werk is .......en wordt niet gegarandeerd.

Maar het gaat bij uitzendbureau''s niet in de eerste plaats om jou en
wat jouw wensen zijn, maar vooral wat er nodig is in de maatschappij,
waar vraag naar is dus.

En daar kom je ook achter door met uitzendbureau''s te gaan praten.