Vandaag sollicitatiegesprek gehad, Waar merk ik aan of het goed is gegaan?

Vandaag sollicitatiegesprek gehad,
Waar merk ik aan of het goed is gegaan? Ik heb er een positief gevoel over.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Er is maar één manier waarop je zeker weet of het goed gegaan is en dat is een uitnodiging voor een volgend gesprek.

Een goed gevoel betekent in ieder geval dat het niet heel slecht gegaan is, want dat merk je echt wel.
Het hoeft echter niet te betekenen dat je de baan hebt.

Vorig jaar een fantastisch gesprek gehad. Het gevoel was over en weer zo goed dat ik de baan al bijna in mijn zak dacht te hebben.
Ze hoefden nog maar één gesprek na mij... ja, helaas was die persoon ook erg goed passend bij het bedrijf. Als pluspunt had hij echter dat hij net afgestudeerd was en dus een stukkie goedkoper.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ivana
11 jaar geleden
En zo is het maar net! Plus.
Een goed gevoel is het belangrijkste. Ik hoop dat het wederzijds was, maar ik neem aan dat je aan het eind van het gevraagd hebt hoe zij het eigenlijk vonden gaan?
Vaak valt voor een recruiter de beslissing al bij de eerste handdruk. Als die niet 'lekker' verloopt moet je wel heel sterke troeven in je mouw hebben om ze alsnog te kunnen overtuigen.