heb ik recht op vast contract?

Ik heb 2 jaar als bbl-er gewerkt. Na mijn opleiding kreeg ik weer een jaar contract. Heb ik recht op vast contract nu na 3 jaar?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee , geen recht . Maar mogelijk wordt je een vaste AO aangeboden . Of je wordt niet verlengt , dus of na 31 dagen terug komen de gts t manoeuvre .Dus geen recht maar je werk gever moet je of nu dan opzeggen of ontslaan . Ps er zijn ook uitzonderingen ivm de crises wetgeving 3jaar terug mochten werkgevers 4 jaar en 4 x verlengen indien je nog geen 24 jaar was tijdens afsluiten . Dat is nu niet meer maar misschien nog wel op jou van toepassing . Succes.