grofweg kan je de splitsing maken daar waar je niet op eigen kosten hele dure foto´s moet laten maken voor je portfolio.
bij bedrijven die nog aan het ploeteren zijn om bekend te worden, verwachten ze van nieuwe "sterretjes/gezichten" dat er in eerste instantie toch wel mee betaald wordt aan zoiets als foto´s.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe weet ik of een bureau betrouwbaar is?

Een goed bureau vraagt geen inschrijvingskosten.
Een goed bureau kan voorbeelden laten zien van opdrachten.
Een goed bureau is altijd bereikbaar tijdens kantoortijden.
Een goed bureau accepteert professionele foto's die je zelf
meeneemt en probeert je niet over te halen om voor
honderden euro's bij het burea andere foto's te laten maken.
Veel goede bureaus zijn lid van de BMCB,
de belangenvereniging voor modellenbureaus.