Volgens diverse sites is er voor een stage in Canada inderdaad een visum nodig. Indien dit niet door school geregeld wordt, zal je dat zelf moeten doen via de ambassade. (Zie http://www.emigratie.nl/cmsweb/canada/stage-in-canada.html)
In de bronnen is een handige link toegevoegd met daarin o.a. het adres van de ambassade.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+1... duidelijk antwoord
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt. Ik heb contact gezocht met visumdienst Breda en het gaat nu erg snel