Welke grote modeketens hebben een hoofdkantoor in Nederland?

Er is een vergelijkbare vraag gesteld. Maar de antwoorden die daar gegeven waren zijn niet op mijn vraag van toepassing. Ik ben opzoek naar grote confectiebedrijven met de grootte van Zara, H&M, Shoeby, Coolcat of Only, waarvan het hoofdkantoor gevestigd is in nederland.

Ik zoek namelijk voor stage een hoofdkantoor op een groot confectie bedrijf, om daar als stagiaire design te kunnen beginnen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Open32, hoofdkantoor in Arnhem
Score/Chasin', hoofdkantoor in Duiven

Toegevoegd na 2 minuten:
H&M, hoofdkantoor in Amsterdam
Mexx, hoofdkantoor in Amerdam
DEPT, hoofdkantoor in Den Bosch
The Sting, hoofdkantoor in Tilburg