Heeft iemand ervaring met het werken bij McDonald's?

In de plaats waar ik woon is er bijna geen werk voor iemand van 17 jaar. Nu vroeg ik me af hoe het is om te werken bij McDonald's. Wat moet je doen en wat verdien je eigenlijk?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (2)

Je salaris is gewoon conform de Horeca CAO voor 17 jarigen, vanaf 1 januari gelden deze: http://horecaplein.nl/loontabellen-2013

Wat je moet doen: dat ligt er aan, je kunt schoonmaken, kassawerk, inpakwerk, bakwerk etc krijgen.

https://werkenbijmcdonalds.nl/waarom-mcdonalds/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het loon zal wel het minimum jeugdloon zijn. Destijds in ieder geval wel.
Het werk heb ik enkele jaren geleden aangenomen als vakantie baantje. Het is dan ook op zich wel goed te doen, al is het soms wel flink doorwerken. Vooral op bepaalde tijdstippen is het erg druk (weet je denk ik zelf wel). Daarnaast is er wel de mogelijkheid met collega's te babbelen.
Ik heb het maar 2 weken gedaan, maar het werk is prima te doen.
En als je in deze tijden van crisis een baantje in de Mac kunt krijgen, zeker doen!
Succes