Hoe oud moet je zijn om te werken bij een Apple Store?

Hoi!

Ik zou graag willen werken bij een Apple Retail store. Momenteel ben ik 16 jaar oud. Ik vraag me af hoe oud je moet zijn om in zo'n store te werken. Iemand die het weet?

Alvast hartelijk bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.3K

Het beste antwoord

Er wordt in de vacatures geen leeftijd vermeld, maar aangezien je doordeweeks en in het weekend flexibel inzetbaar moet zijn zullen scholieren niet in aanmerking komen. Het liefst hebben ze iemand die ervaring met verkoop heeft, goed in teamverband kan werken, en een klantgerichte en commerciële denk- en handelwijze heeft.
Amadea