Hoeveel hoort een voorvrouw te verdienen in de schoonmaak?

Het gaat om een niet meewerkende voorvrouw,1 jaar ervaring,gediplomeerd als voorvrouw,in bezit van schoonmaakcursus,en geeft leiding over 10 personen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.9K

Antwoorden (2)

Volgens artikel 16 op pagina 28 van de CAO 1 loongroep hoger dan de loongroep van de werknemers waar toezicht op gehouden wordt.

Op pagina 64 kun je zien wat de loongroepen zijn. Ik weet natuurlijk niet wat de loongroep is van de mensen waarover leiding wordt gegeven dus ik kan niet met een precies bedrag komen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De cao kun je digitaal bekijken op de site van www.ras.nl