hoe ziet de leven van een vrouwelijke piloot eruit?

Kunnen zij een gezin krijgen die ze ook veel te zien krijgen, hoe ziet hun rooster eruit , ??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Het grootste probleem nu is een baan krijgen, er is echt zo goed als GEEN werk als piloot.

Verder kun je natuurlijk een gezin krijgen, er zijn ook vrouwen met een eigen bedrijf die wel 60 uur per week werken met kinderen of met werk waarbij ze vaak voor een paar dagen naar het buitenland moeten. Ze hebben dan wel vaak een au-pair in huis of de kinderopvang gaat met een gastouder waar de kinderen kunnen slapen of ze hebben natuurlijk een huisman of een man die gewoon vaste uren werkt overdag zodat de kinderen naar de opvang kunnen zonder problemen.

Hoe je rooster eruit ziet hangt af van hoeveel uur per week je werkt en of je binnen Europa vliegt of buiten Europa. Buiten Europa ben je zo al een paar dagen weg, binnen Europa kun je ook elke avond thuis zijn of je blijft maar 1 nacht weg.

Denk je dat er verschil zit tussen de werktijden van een piloot en een stewardess (die hebben ook kinderen)?

Of ze hun kinderen veel zien is een vraag die lastiger te beantwoorden is maar je hebt in ieder geval gewoon vakantiedagen en in dat geval is het niet zoveel anders dan die vrouw met een meer dan fulltime baan of met werk in het buitenland. Er zijn vrouwen die zo veel met hun kleine baan en hun huishouden bezig zijn dat er weinig tijd over blijft voor quality time met de kinderen en er zijn vrouwen met een drukke baan die verder alles uitbesteden en er dus echt zijn voor de kinderen als ze thuis zijn