Verdien je meer als verkoopmedewerker of als magazijnmedewerker?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet zo te zeggen
Onderling is vaak ook nog verschil bij verkoopmedewerker. Zo heeft de ene bedrijf een eigen cao en de andere gaat mee met de algemene.
Daar zit ook nog iets verschil in.

Antwoorden (2)

mijn ervaring is hoe "closer" je werk met de klant is, hoe commerciëler dus, hoe hoger je beloont wordt.

verkoopmedewerker zal dus meer verdienen.
maar je kunt het gewoon vragen ook.

Toegevoegd na 1 minuut:
maar de jongste verkoopmedewerker zal minder verdienen dan de hoogste magazijnmedewerker !
dan komt leeftijd en ervaring om de hoek kijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lastig te zeggen. Gemiddeld of aan het begin, of het eindsalaris? Verkoopmedewerker in een juwelenwinkel of in de lidl? Magazijnmedewerker: ja waar, van een winkel een algemeen distributiecentrum?

In de bronnen een paar linkjes en dan kom ik uit op het antwoord: de magazijnmedewerker heeft een hoger salaris.

Ik zie dat de bron geen directe link geeft, je moet dus even zoeken op "Medewerker magazijn, distributiecentrum" en op "Verkoopmedewerker winkel overige producten, goederen"