Nee, want ALS er al werk is is dat werk zo ingenomen via mond-tot-mond reclame. Al het andere thuiswerk wat je via internet tegenkomt is nep, zelfs als ze zeggen dat het niet nep is en je niet hoeft te betalen want vaak moet je dan wel betalen als je naar het aanbevolen thuiswerk wilt kijken nadat je je gratis hebt opgegeven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Die is er eigenlijk niet. De meeste aanbieders van thuiswerk vragen geld, de sites zijn vaak overduidelijk incompleet (geen contact ADRES of telefoonnummer) dit is wel erg belangrijk. Check dit altijd. Bestaat het adres, de persoon het nummer enz. Maak in ieder geval nooit zomaar geld over, en bel ook niet met 0900nummers voor thuiswerk. Deze kosten je ook een vermogen aan belkosten en het aanvragen van gidsen o.i.d. niet doen dus. Ik heb hier een "zwarte lijst" van bedrijven of personen waar je dus niet moet zijn.

http://www.meldpuntthuiswerk.nl/Zwarte%20lijst%20thuiswerk.html

Maar waar je dan wel moet zijn? Geen idee! Ik denk dat je er inderdaad, zoals hier al gezegd, via via in terecht moet komen. De rest is allemaal geldklopperij.

Hier vind je ook nog allemaal belangrijke info:

http://www.gratis-tips.nl/werk-opleiding/betrouwbaar-thuiswerk